סדרות לצפיה ישירה באיכות HD ללא פרסומות

יום שני, 10 בדצמבר 2018

אישה פרק 38 לצפייה ישירה תרגום מובנה



 

 
אישה פרק 38 לצפייה ישירה, אישה פרק 38 להורדה, אישה עונה 1 פרק 38 לצפייה ישירה או להורדה, אישה פרק 38 תרגום מובנה לצפייה ישירה או להורדה, אישה פרק 38 תרגום בעברית לצפייה ישירה או להורדה, אישה פרק 38 כתוביות בעברית להורדה, Kadin פרק 38 לצפייה ישירה, Kadin פרק 38 להורדה, Kadin עונה 1 פרק 38 לצפייה ישירה או להורדה, Kadin סדרה טורקית פרקים מלאים לצפייה ישירה, Woman פרק 38 לצפייה ישירה, Woman פרק 38 להורדה, Woman סדרה טורקית לצפייה ישירה או להורדה, אישה סדרה טורקית לצפייה ישירה או להורדה, אישה סדרה טורקית פרקים מלאים באיכות HD ובחינם, הדלפה בלעדית. תקציר הסדרה: בהאר היא אלמנה צעירה עם שני ילדים קטנים שנאבקת כדי לשרוד. אמה נטשה אותה כשהייתה בת 8, וזמן מה לאחר מכן בהאר איבדה גם את אביה וסבה. חייה משתנים כשהיא פוגשת את סארפ, מטפס הרים שבו היא מתאהבת עד כלות. לאחר מספר שנים של נישואים מאושרים, בהאר מאבדת את בעלה והיא נותרת עם שני הדברים היחידים שגורמים לה להיאחז בחיים - בתה ניסאן ובנה דורוק. על אף העוני והקשיים, בהאר מצליחה להפוך את חיי ילדיה למלאי שמחה, ומה שעוזר לה הוא אהבתה הגדולה לסארפ, עליו היא מספרת להם ללא הרף. בהאר מתקשה להתפרנס ועל אף המשקעים, פונה לאימה האטיג'ה לעזרה. המפגש המחודש עם אימה מאלץ את בהאר להתמודד עם העבר והיא מגלה שהוא למעשה שונה מכפי שזכרה אותו. בהאר מחליטה להתקרב מחדש לאימה, אך מכשול גדול עומד בדרכה - שירין, אחותה הצעירה והבעייתית. שירין נסערת משובה של בהאר לחיי המשפחה, במיוחד מכיוון שמבלי שאיש מודע לכך, לשירין קשר ישיר למותו של סארפ. מה יקרה כשתיחשף האמת המרה? מהיוצרים של סדרת הדרמה המצליחה "אימא", אישה" הא סדרה נוגעת ללב, שזכתה להצלחה רבה בטורקיה בעונת השידורים 2017-2018. הסדרה, בכיכובה של אוזגה אוזפירינג'י, מבוססת על סדרה יפנית באותו השם.

  

  

קוהארו איבדה את בעלה שין בתאונה לא צפויה. קוהארו חייבת להמשיך בשביל שני ילדיה, נוזומי וריקו. קוהארו עובדת קשה לפרנסתה, אבל מצבה הכספי לא משתפר. היא הולכת למשרד שירותי הרווחה כדי להגיש בקשה לעזרה, אבל היא נתקלת בסירוב בשל אי עמידה בדרישות מסוימות. עובד במשרד ברווחה שואל את קוהארו אם יש לה משפחה שיכולה לתמוך בה, אבל היא אומרת שלא. אביה של קוהארו נפטר ואימה סאצ'י עזבה אותה ואת אביה בשביל גבר אחר עשרים שנה קודם לכן. מאז הן לא נפגשו. אז עובד במשרד הרווחה יוצר קשר עם סאצ'י. אימא שלה דואגת שידעו שהיא יכולה לספק לה תמיכה. בינתיים, קוהארו מופתעת מתגובתה של אימה. לאחר עשרים שנה, קוהארו מחליטה לפגוש שוב את אימה.
 

אישה פרק 38 לצפייה ישירה תרגום מובנה
אישה, Kadin, Kadin עונה 1 פרק 38, Kadin פרק 38, Woman, Woman עונה 1 פרק 38, Woman פרק 38 ,אישה סדרה טורקית,איכות HD, תרגום לעברית, תרגום מובנה

 

 
Share:

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Copyright © perek-sratim-viva-tv | Powered by Blogger
Design by SimpleWpThemes | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com