סדרות לצפיה ישירה באיכות HD ללא פרסומות

יום שישי, 9 בנובמבר 2018

המרגל שזרק אותי לצפייה ישירה • תרגום מובנה


המרגל שזרק אותי לצפייה ישירה • תרגום מובנה המרגל שזרק אותי לצפייה ישירה, המרגל שזרק אותי להורדה, המרגל שזרק אותי תרגום מובנה לצפייה ישירה או להורדה, המרגל שזרק אותי תרגום בעברית לצפייה ישירה או להורדה, המרגל שזרק אותי כתוביות בעברית להורדה, The Spy Who Dumped Me לצפייה ישירה, The Spy Who Dumped Me להורדה, The Spy Who Dumped Me כתוביות בעברית להורדה, The Spy Who Dumped Me תרגום בעברית מובנה לצפייה ישירה או להורדה - הסרט המלא באיכות HD ובחינם. תקציר הסרט: המרגל שזרק אותי (באנגלית: The Spy Who Dumped Me) הוא סרט קומדיית פעולה אמריקאי שבוים על ידי סוזן פוגל. הסרט פורסם לראשונה בארצות הברית ב-3 באוגוסט 2018 ובישראל ב-2 באוגוסט 2018. אורך הסרט הוא 117 דקות. אודרי ומורגן בנות ה-30, הן החברות הכי טובות ושותפות לדירה בלוס אנג'לס. יום אחד ללא התראה מוקדמת, מופיע בדירתן החבר לשעבר של אודרי ומספר כי רודפת אחריו חבורת מתנקשים רצחניים. השתיים מחליטות לצאת למשימה בינלאומית במהלכה הן בורחות מהמתנקשים ברחבי אירופה ומסוכן בריטי חשוד אך שובה לב, ומנסות לרקום תוכנית להצלת העולם. אודרי (מילה קוניס) ומורגן (קייט מקינון) בנות ה-30, הן החברות הכי טובות ושותפות לדירה בלוס-אנג'לס. יום אחד – ללא התראה מוקדמת, מופיע בדירתם החבר לשעבר של אודרי ומספר כי רודפת אחריו חבורת מתנקשים רצחניים. השתיים מחליטות לצאת למשימה בינלאומית במהלכה הן בורחות מהמתנקשים ברחבי אירופה, ומסוכן בריטי- חשוד אך שובה לב, ומנסות לרקום תוכנית להצלת העולם.
Share:

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Copyright © perek-sratim-viva-tv | Powered by Blogger
Design by SimpleWpThemes | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com